Interim-manager met een groot zorghart? Jou kunnen we goed gebruiken! 

Er is één ding dat iedereen bij PIDZ bindt: wij willen dat mensen de zorg krijgen die ze nodig hebben. De één rolt daarvoor z’n mouwen op, jij doet het met je hoofd. Reken maar dat er in de zorg vraag is naar mensen zoals jij. Iemand met echt goeie ideeën of gewoon stevige leidinggevende capaciteiten. Wij hebben er een speciale afdeling voor opgezet: PIDZ Interim+.

Via ons ben je snel aan de slag als coach,
consultant, projectleider of leidinggevende in de zorg.
Als interim ga je er meteen vol in.

Blijf jezelf

PIDZ is een netwerk van zelfstandige zorgverleners. Je runt je eigen bedrijfje en bouwt je eigen naam op. Je blijft dus 100% zelfstandig.

Vind leuk werk

Geen onzekerheid meer over werk, niet meer achter opdrachten aanjagen. Hoe heerlijk is dat? Organisaties in zorg en welzijn bieden hun opdrachten aan via PIDZ. Jij bepaalt zelf wat je leuk vindt.

Maak de klik

PIDZ besteedt veel tijd aan de intake van zowel de interimmers als opdrachtgevers. Die persoonlijke aandacht in combinatie met slimme software zorgt voor een perfecte match.

Bepaal alles zelf

Je bepaalt zelf je werktijden, uurtarief en hoe je je werk graag doet. Dat regel je allemaal rechtstreeks met je opdrachtgevers. PIDZ zit daar niet tussen, wij faciliteren alleen.

Vergeet het papierwerk

Bij PIDZ hou je je administratie heel eenvoudig online bij. Je agenda bijwerken, uren boeken en factureren? Je regelt het in een paar klikken.

Blijf bij en maak vrienden

Via PIDZ blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, via seminars en ontmoet je regelmatig andere interimmers om bij te kletsen, te sparren of om nieuwe ideeën uit te wisselen.

PIDZ is ook heel veel niet
(gelukkig maar).

PIDZ is geen bemiddelingsbureau, je betaalt ons ook geen inschrijf- of servicekosten. Via PIDZ sta je in verbinding met opdrachtgevers en collega’s. Dat is alles. De rest kun je prima zelf. Daar waar nodig helpen we je. Bij je start als interimmer bijvoorbeeld. Of bij praktische zaken zoals je boekhouding. En door samen een verzekering af te sluiten zijn we allemaal voordeliger uit. Altijd geldt: jij bepaalt wat PIDZ voor jou kan betekenen. 

Interimmer worden?

Dat begint bij het maken van een afspraak. Tijdens het eerste gesprek bespreken we je CV, beschikbaarheid en voorkeuren. Samen bepalen we welk soort opdracht en zorginstelling het beste bij jou past. 

Interimmers gezocht.

Organisaties in zorg en welzijn bieden hun opdrachten aan via PIDZ. Denk bijvoorbeeld aan opdrachten als interim manager, consultant op het gebied van ICT of HRM of coach. Wij zijn daarom altijd op zoek naar een knappe kop zoals jij.

Kom erbij. Sluit je aan!

Bij PIDZ vinden we dat je alleen goed voor een ander kunt zorgen als er ook goed voor jou wordt gezorgd. Daarom bieden we je als zelfstandige zorgprofessional een thuis. Een plek waar je je gewaardeerd voelt en ruggespraak kunt houden.

Ben je geïnteresseerd in een vrijblijvend kennismakingsgesprek óf heb je vragen? Neem contact met ons op. Wij staan je graag te woord.

Nieuwsbrief

Bedankt voor het inschrijven voor onze nieuwsbrief. Vanaf nu zullen we je op de hoogte houden omtrent het laatste nieuws van PIDZ.