‘PIDZ Academie vergroot kwaliteit van zorg en binding met klanten’

Al sinds de oprichting staat bij PIDZ kwalitatieve zorg voorop. Maar net zoals de zorgsector continu verandert, zit ook PIDZ niet stil. Dit jaar staat in het kader van het borgen en doorontwikkelen van kwaliteit. In alle lagen zal de kwaliteit groeien, bij zowel zorgprofessionals en medewerkers als in de software.

Ute Graat, projectleider PIDZ Academie:

,,Voor de zorgprofessionals ontwikkelen we een platform, de PIDZ Academie. Hier kunnen zij kennis, vaardigheden en persoonlijkheid borgen en uitbouwen. Dit vinden wij belangrijk, omdat dit de kwaliteit van de zorg en de binding met de opdrachtgevers vergroot. Het leermanagementsysteem binnen de PIDZ Academie richt zich nu vooral op zorg, later dit jaar komt daar ook leren en ontwikkelen op het gebied van ondernemerschap en welzijn bij. Door in te zetten op deze vorm van kwaliteit krijgen opdrachtgevers altijd de meest gekwalificeerde zorgprofessionals. In totaal kent het systeem naast meer dan 120 e-learning modules, bijvoorbeeld over wetgeving ziektebeelden en zorgscholingen, enkele praktijktrainingen die we landelijk gaan organiseren. Denk hierbij aan medicatietraining en risicovolle en voorbehouden handelingen. Dit past goed bij PIDZ, omdat wij graag innovatieve experts in de zorg willen die van waarde zijn voor de opdrachtgevers en ook de cliënt. Zeer aantrekkelijk voor de zorgprofessionals, toch?”

8 mei 2019

Nieuwsbrief

Bedankt voor het inschrijven voor onze nieuwsbrief. Vanaf nu zullen we je op de hoogte houden omtrent het laatste nieuws van PIDZ.