Wat heb ik nodig om mij als zzp’er of interimmer bij PIDZ in te kunnen schrijven?

Om als zzp’er of interimmer aan de slag te kunnen heb je de volgende documenten nodig:

  • Een actueel Curriculum Vitae (CV)
  • Een geldig paspoort of geldige identiteitskaart
  • Een uittreksel of bericht van registratie van je inschrijving bij de Kamer van Koophandel (KvK)
  • De verzekeringspolis van je bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering en een betalingsbewijs van de premie
  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) die niet ouder is dan twee jaar
  • Al je behaalde diploma’s en certificaten in de zorg
  • Twee referenties of getuigschriften
  • Een Inentingenboekje indien je gaat werken in ziekenhuizen
  • Per 01-01-2017 dien je ook een lidmaatschap klachtenregeling te hebben
20 juli 2016

Nieuwsbrief

Bedankt voor het inschrijven voor onze nieuwsbrief. Vanaf nu zullen we je op de hoogte houden omtrent het laatste nieuws van PIDZ.