Waarom PIDZ opdrachtgevers uit de brand helpt

PIDZ is anders dan de meeste bemiddelingsbureaus. We maken niet alleen de perfecte match, maar ontzorgen vooral onze opdrachtgevers. Dat betekent dat jij je als klant van PIDZ eigenlijk nergens druk over hoeft te maken.

Een (zelfstandige) zorgprofessional nodig? Die is eenvoudig gevonden met ons zoek-en-boek-systeem. Een hekel aan het controleren van urenregistraties en facturen? Door de ontwikkelde software, mijnPIDZ, is de administratie volledig geautomatiseerd. Met één klik keur je de urenregistraties en facturen goed. Het enige wat je als opdrachtgever zelf hoeft te doen: de juiste zorgprofessional vinden. En zelfs dat kost geen moeite omdat je in één oogopslag ziet welke zzp’ers beschikbaar zijn.

Werken met PIDZ is eenvoudig en snel, zegt een van onze opdrachtgevers. “PIDZ combineert een vernieuwend en innovatief systeem met een fijne sfeer en gemoedelijkheid in persoonlijke aandacht. De mensen van PIDZ denken op een creatieve en vindingrijke manier mee en vinden een oplossing als we die binnen ons team even niet hebben. Maar het allerbelangrijkst: onze cliënten krijgen goede zorg en hebben niet het gevoel dat een vreemde komt. Het voelt voor iedereen vertrouwt.”

Zorg is betaalbaar

De zorgkosten zijn als sinds jaar en dag een heet hangijzer. We willen de zorg graag betaalbaar maken. Bij PIDZ kan dat. ORT geldt alleen op feestdagen en voor waakdiensten. Bij de meeste bemiddelaars rekenen de zorgprofessionals reiskosten, die zitten bij PIDZ in het uurtarief inbegrepen. Wij denken niet in problemen, maar in oplossingen.

 

 

 

7 januari 2018

Nieuwsbrief

Bedankt voor het inschrijven voor onze nieuwsbrief. Vanaf nu zullen we je op de hoogte houden omtrent het laatste nieuws van PIDZ.