Klantfeedback en online reviews

Het vernieuwde reviewsysteem voor zorgprofessionals en opdrachtgevers staat sinds deze week in mijnPIDZ. Maar waarom zijn klankfeedback en online reviews belangrijk? We haalden het antwoord op bij Sjors Luiten van InSocial.

Luiten: “Mensen hechten waarde aan de mening van gelijkgestemden. Dit is een proactieve manier van feedback opvragen.  En dat is goed voor de online reputatie omdat een bedrijf zo aantoont transparant te zijn, bij het en plein public delen van de resultaten. Dat wekt vertrouwen. Intern houden kan natuurlijk ook. Het belangrijkste is dat degene die feedback geeft – in het geval van PIDZ: de zorgprofessionals en zorgorganisaties – zich daadwerkelijk gehoord voelt. Helemaal wanneer de respondent ontevreden is of een suggestie ter verbetering heeft. Het uiteindelijke doel van dit reviewsysteem is dat PIDZ ambassadeurs kan creëren omdat PIDZ zo kan meten of het waarmaakt wat het belooft en die resultaten te delen met de gebruikers.”

Lees meer over het hoe en waarom in Wij-krant #05 (verschijnt begin april).

 

19 februari 2018

Nieuwsbrief

Bedankt voor het inschrijven voor onze nieuwsbrief. Vanaf nu zullen we je op de hoogte houden omtrent het laatste nieuws van PIDZ.